W Kodano.pl kupisz tanie soczewki kontaktowe i okulary renomowanych producentów. Mamy największy wybór soczewek i okularów online w Polsce, a 97% zamówień realizujemy w 24h!
Zaufało nam już ponad 100 000 Klientów, dołącz do nich i Ty!

Zwroty i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje w naszym sklepie

30 dni na zwrot | 365 dni na wymianę | 2-letnia gwarancja

Pamiętaj, że Twoje zamówienia w sklepie Kodano.pl są objęte pełną ochroną w zakresie zwrotów i reklamacji. Jeżeli otrzymane przez Ciebie produkty będą wadliwe, przysługuje Ci prawo do ich reklamacji. W przypadku zmiany Twojej wady wzroku możesz wymienić zamówione soczewki na odpowiadające Twojej aktualnej wadzie. Ponadto, przez 30 dni od otrzymania zamówienia możesz zwrócić kupione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, otrzymując zwrot poniesionych kosztów. Dzięki temu masz pewność, że kupując u nas niczym nie ryzykujesz i zawsze otrzymasz produkt spełniający Twoje oczekiwania.

Darmowe zwroty do 30 dni

Dokonując zakupów w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówionych przez siebie produktów bez podania przyczyny. Zamówione okulary możesz także wymienić w przeciągu 30 dni. Zwrot produktów jest darmowy.

Jak skorzystać z darmowego zwrotu?
  • Skontaktuj się z nami pisząc na: [email protected] lub dzwoniąc pod nr: (+48 12) 259 60 29.
  • Nasz konsultant zamówi kuriera po odbiór produktów na wskazany adres.
  • Jeśli wybrałeś formę dostawy Paczkomaty 24/7, możesz również skorzystać z szybkich zwrotów. Dokładna instrukcja na stronie www.szybkiezwroty.pl
  • Towar należy odesłać w stanie nie obniżającym jego wartości handlowej, co oznacza, że blister z soczewkami nie może być uszkodzony.

Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu.

Darmowe wymiany do 365 dni

Jeżeli po zamówieniu soczewek kontaktowych Twoja wada wzroku ulegnie zmianie możesz je wymienić na soczewki o innych parametrach aż przez 365 dni.

Jak skorzystać z darmowej wymiany?
  • Skontaktuj się z nami pisząc na: [email protected] lub dzwoniąc pod nr: (+48 12) 259 60 29.
  • Nasz konsultant zamówi kuriera po odbiór soczewek na wskazany adres.
  • Jeśli wybrałeś formę dostawy Paczkomaty 24/7, możesz również skorzystać z szybkich zwrotów. Dokładna instrukcja na stronie www.szybkiezwroty.pl
  • Towar należy odesłać w stanie nie obniżającym jego wartości handlowej, co oznacza, że blister z soczewkami nie może być uszkodzony.
2 lata na reklamację produktu

Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt jest wadliwy możesz go zareklamować. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji.

Jak złożyć reklamację wadliwych soczewek?
  • Należy odesłać wadliwe produkty wraz z zamieszczonym poniżej formularzem reklamacji.
  • W celu rozpatrzenia reklamacji produkty odsyłane są do producenta.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni.
  • Reklamowane soczewki muszą być przesłane w blistrze lub pojemniczku z płynem do soczewek, aby nie uległy wysuszeniu.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymieniona zostanie taka ilość soczewek jaka została do nas przesłana.
  • Producent może zażądać potwierdzenia na piśmie od lekarza, że powinieneś nosić konkretny rodzaj soczewek.
  • W przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych, producent może zażądać dokumentacji medycznej.

Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji.

365 dni bezwarunkowej gwarancji na okulary Moretti, Loretto i Ti Amo

Reklamacji podlegają wszystkie oprawki marki Moretti, Loretto oraz Ti Amo bez względu na powstałą wadę, nawet jeśli wada wynika ze złego użytkowania oprawek przez Klienta.

Sprawdź zasady Bezwarunkowej Gwarancji:
  • Gwarancja obejmuje wyłącznie oprawki korekcyjne (soczewki okularowe nie podlegają gwarancji 365 dni)
  • Wymiana oprawek w ramach Bezwarunkowej Gwarancji 365 realizowana jest na podstawie paragonu lub innego dowodu zakupu.
  • Okres trwania Gwarancji - 365 dni od momentu zakupu.
  • Klient ma możliwość bezpłatnej wymiany oprawek w ramach gwarancji. W tym celu otrzymuje voucher (kupon rabatowy) o równowartości poprzednich okularów z możliwością wykorzystania go na inne okulary tej samej marki.
  • Jeśli wartość okularów wybranych przez Klienta będzie niższa niż kwota vouchera, różnica w cenie nie będzie zwracana.
  • Jeśli wartość okularów wybranych przez Klienta będzie wyższa od kwoty vouchera, Klient ma obowiązek dopłacić brakującą sumę.
  • Voucher nie może być wymieniony na gotówkę.
  • Klient ma prawo skorzystać z Bezwarunkowej Gwarancji raz w ciągu trwania okresu ochronnego (365 dni).
  • Klient jest zobowiązany odesłać okulary na własny koszt.
  • W trakcie trwania okresu Bezwarunkowej Gwarancji oraz po jego zakończeniu Klient ma prawo skorzystać ze standardowej gwarancji producenta, obowiązującej przez 24 miesiące od momentu zakupu.
  • Naprawa oprawek lub ich wymiana na nowe nie oznacza rozpoczęcia nowego okresu Bezwarunkowej Gwarancji (okres gwarancji liczony jest przez 365 dni od momentu zakupu towaru).