Opinie o Nas
   × 

Warunki i koszty dostawy

Koszty dostawy

Darmowa dostawa od 200 zł

DOSTAWA NA ADRES:

  • · Kurier DHL Przedpłata - 14,99 zł

DOSTAWA DO PUNKTÓW ODBIORU:

  • · InPost Paczkomaty: Przedpłata - 14,99 zł
  • · DHL Parcelshop: Przedpłata - 14,99 zł
  • · Odbiór osobisty - 9,99zł

DOSTAWA ZAGRANICZNA

  • · Przedpłata - 29.99zł

Dodatkowo naszym Klientom oferujemy darmowy zwrot oraz wymianę. Szczegóły dostępne tutaj.

DARMOWA WYSYŁKA

Przy zamówieniach o wartości powyżej 200 zł otrzymujesz od nas darmową wysyłkę. Promocja dotyczy wszystkich przewoźników. Nie dotyczy ona wysyłek zagranicznych oraz z płatnością przy odbiorze przesyłki.

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem:

  • · DHL
  • · Paczkomaty INPOST
  • · Odbiór osobisty w punktach Szkla.com oraz MBE(Mail Boxes)


Czas oczekiwania

98% przesyłek wysyłanych jest w 24h. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania pieniędzy na konto lub w momencie złożenia zamówienia, przy wybraniu opcji "za pobraniem". Czas dostarczenia okularów zależy od formy dostawy jaką wybierzesz. Dostawa na terenie Polski trwa od 1 do 3 dni roboczych.



Zwrot towaru

Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 30 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Szkla.com S.A. W przypadku chęci skorzystania z DARMOWEGO ZWROTU nalezy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odesłania okularów przez Klienta na własny koszt, koszty wysyłki nie będą zwracane. Sklep nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem". Szczegóły dotyczące darmowego zwrotu znajdują się tutaj.



Reklamacja produktu

Wszystkie okulary sprzedawane w KODANO.pl objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Aby móc reklamować produkt muszą być spełnione warunki opisane w regulaminie. Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj .



Problemy z kurierem

W przypadku zaginięcia przesyłki w frimie DHL jesteśmy zobligowani terminem reklamacji określonym w regulaminie kuriera. Dopiero po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez dostawcę jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub powtórnie zrealizować zamówienie. Czas rozpatrywania reklamacji jest uzależniony od terminu zawiadomienia nas o powstałym problemie.
Na życzenie Klienta udostępniamy numer przesyłki.


Zobacz również