Opinie o Nas

Warunki i koszty dostawy

Koszty dostawy

Wysyłka zamówień w KODANO.pl na terenie Polski jest całkowicie darmowa, bez względu na formę płatności oraz rodzaj dostawy. Koszt wysyłki zagranicznej to 29,99 zł.
Dodatkowo naszym Klientom oferujemy darmowy zwrot oraz wymianę. Szczegóły dostępne tutaj.

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem:
- Poczta Polska
- DHL
- Paczkomaty INPOST
- Odbiór osobisty w punktach Szkla.com oraz MBE

Czas oczekiwania

98% przesyłek wysyłanych jest w 24h. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania pieniędzy na konto lub w momencie złożenia zamówienia, przy wybraniu opcji "za pobraniem". Czas dostarczenia okularów zależy od formy dostawy jaką wybierzesz. Dostawa na terenie Polski trwa od 1 do 3 dni roboczych.



Zwrot towaru

Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 30 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Szkla.com S.A. W przypadku chęci skorzystania z DARMOWEGO ZWROTU nalezy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odesłania okularów przez Klienta na własny koszt, koszty wysyłki nie będą zwracane. Sklep nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem". Szczegóły dotyczące darmowego zwrotu znajdują się tutaj.



Reklamacja produktu

Wszystkie okulary sprzedawane w KODANO.pl objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Aby móc reklamować produkt muszą być spełnione warunki opisane w regulaminie. Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj .



Problemy z pocztą i kurierem

W przypadku zaginięcia przesyłki na Poczcie Polskiej lub w frimie DHL jesteśmy zobligowani terminem reklamacji określonym w regulaminie Poczty Polskiej lub kuriera. Dopiero po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez dostawcę jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub powtórnie zrealizować zamówienie. Czas rozpatrywania reklamacji jest uzależniony od terminu zawiadomienia nas o powstałym problemie.
Na życzenie Klienta udostępniamy numer przesyłki. W przypadku Poczty Polskiej przesyłki często odnajdują się we właściwych Urzędach Pocztowych, gdzie mogą być wydane po okazaniu dowodu tożsamości.