Opinie o Nas
   × 





Warunki i koszty dostawy

98% przesyłek wysyłanych jest do dwóch dni roboczych. Przy zamówieniach o wartości powyżej 200 zł Klient otrzymuje od nas darmową wysyłkę. Dodatkowo, jeśli zamówione okulary nie spełniają Twoich oczekiwań oferujemy Ci darmowy zwrot oraz wymianę.

 

Koszty dostawy


 

DOSTAWA NA ADRES:

  • Kurier DHL Przedpłata - 14,99 zł
  • Kurier DPD Przedpłata- 14,99 zł

DOSTAWA DO PUNKTÓW ODBIORU:

  • Paczkomaty InPost - 14,99 zł
  • DHL Parcelshop: Przedpłata - 14,99 zł
  • Odbiór osobisty - 9,99 zł

DARMOWA WYSYŁKA

    Przy zamówieniach o wartości powyżej 200 zł otrzymujesz od nas darmową wysyłkę. Promocja dotyczy wszystkich przewoźników. Nie dotyczy ona wysyłek zagranicznych oraz z płatnością przy odbiorze przesyłki.

DOSTAWA ZAGRANICZNA

  • Przedpłata - 29,99 zł
  • Dodatkowo naszym Klientom oferujemy darmowy zwrot oraz wymianę. Szczegóły dostępne tutaj.
 

Warunki dostawy

 


Czas oczekiwania

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania pieniędzy na konto, a przy wybraniu opcji "za pobraniem" w momencie złożenia zamówienia.Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu, którą można sprawdzić na każdej karcie produktu oraz od formy dostawy jaką wybierzesz. Dostawa na terenie Polski trwa od 3 do 5 dni roboczych. 98% przesyłek wysyłanych jest w ciągu dwóch dni roboczych.


Zwrot towaru

Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 30 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Szkla.com S.A. W przypadku chęci skorzystania z DARMOWEGO ZWROTU nalezy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odesłania okularów przez Klienta na własny koszt, koszty wysyłki nie będą zwracane. Sklep nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem". Szczegóły dotyczące darmowego zwrotu znajdują się tutaj.


Reklamacja produktu

Wszystkie okulary sprzedawane w KODANO.pl objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Aby móc reklamować produkt muszą być spełnione warunki opisane w regulaminie. Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.


Problemy z kurierem

W przypadku zaginięcia przesyłki w firmie kurierskiej jesteśmy zobligowani terminem reklamacji określonym w regulaminie kuriera. Dopiero po zakończeniu rozpatrywania reklamacji przez dostawcę jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub powtórnie zrealizować zamówienie. Czas rozpatrywania reklamacji jest uzależniony od terminu zawiadomienia nas o powstałym problemie. Na życzenie Klienta udostępniamy numer przesyłki.

Darmowa wymiana i zwrot dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych. Koszt przesyłki zagranicznej wynosi 29,99 zł.



Zobacz również