Zwroty, wymiany i reklamacje w naszym sklepie
30 dni na zwrot | 365 dni na wymianę soczewek kontaktowych | 2-letnia gwarancja
Pamiętaj, że Twoje zamówienia w sklepie Kodano.pl są objęte pełną ochroną w zakresie zwrotów i reklamacji. Jeżeli otrzymane przez Ciebie produkty będą wadliwe, przysługuje Ci prawo do ich reklamacji. W przypadku zmiany Twojej wady wzroku możesz wymienić zamówione soczewki na odpowiadające Twojej aktualnej wadzie. Ponadto, przez 30 dni od otrzymania zamówienia możesz zwrócić kupione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, otrzymując zwrot poniesionych kosztów. Dzięki temu masz pewność, że kupując u nas niczym nie ryzykujesz i zawsze otrzymasz produkt spełniający Twoje oczekiwania.
Dokonując zakupów w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówionych przez siebie produktów bez podania przyczyny. Zamówione okulary możesz także wymienić w przeciągu 30 dni. Zwrot produktów jest darmowy.
Jak skorzystać z darmowego zwrotu?
- Skontaktuj się z nami pisząc na: [email protected] lub dzwoniąc pod nr: (+48 12) 259 60 29.
- Możesz również skorzystać z szybkich zwrotów. Dokładna instrukcja na stronie www.szybkiezwroty.pl
- Towar należy odesłać w stanie nieobniżającym jego wartości handlowej, co oznacza, że blister z soczewkami nie może być uszkodzony.
Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu.
Zamawiając soczewki pomyliłeś parametry? Nie przejmuj się!
Kupując produkty w Kodano.pl masz możliwość bezpłatnej wymiany swoich soczewek kontaktowych na inne! To my płacimy za kuriera, który odbierze od Ciebie źle dobrane soczewki (na terenie Polski) i przywiezie te odpowiednie.
Warunki, które należy spełnić, aby skorzystać z bezpłatnej wymiany soczewek:
- Soczewki powinny być w opakowaniu gwarantującym bezpieczny transport przesyłki.
- Towar nie był używany, rozpakowany a jego opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (nie zmieniła się jego wartość handlowa).
- Niezbędne jest odesłanie paragonu lub faktury za zakupiony towar.
Jak to wygląda:
- Zamówiłeś soczewki z błędnymi parametrami.
- Napisz do nas maila (lub skontaktuj się w inny sposób), przedstawiając sytuację.
- Nasz konsultant przyjmuje wiadomość i zleci kurierowi odbiór (na koszt Kodano.pl).
- Wysyłamy do Ciebie soczewki o poprawnych parametrach.
Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt jest wadliwy możesz go zareklamować. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji.
Jak złożyć reklamację wadliwych soczewek?
- Należy odesłać wadliwe produkty wraz z zamieszczonym poniżej formularzem reklamacji.
- W celu rozpatrzenia reklamacji produkty odsyłane są do producenta.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni.
- Reklamowane soczewki muszą być przesłane w blistrze lub pojemniczku z płynem do soczewek, aby nie uległy wysuszeniu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymieniona zostanie taka ilość soczewek jaka została do nas przesłana.
- Producent może zażądać potwierdzenia na piśmie od lekarza, że powinieneś nosić konkretny rodzaj soczewek.
- W przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych, producent może zażądać dokumentacji medycznej.
Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu. Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji.