Opinie o Nas

Jak kupować w sklepie

Jak wyszukiwać produkty?

Staraliśmy się dołożyć wszelkich starań, aby wyszukiwanie towarów w naszym sklepie stało się maksymalnie proste i intuicyjnie. Dlatego umożliwiliśmy kilka sposobów dotarcia do produktu.
Producenci
Wybierając odpowiedniego producenta z listy na stronie głównej sklepu, dotrzecie Państwo do listy produktów, należących do rodziny produktów danej marki.
Kategorie
Wybierając odpowiednią kategorię produktów z belki u góry strony otrzymacie Państwo listę wyników należących do odpowiedniej grupy: okulary korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne, akcesoria, promocje, outlet.
Znajdując się w wybranej kategorii po lewej stronie ukaże się panel z filtrami, dzięki którym mogą Państwo zawęzić obszar swoich poszukiwań według kryterium płci, materiału opraw, ceny, koloru, kształtu opraw i wielu innych.
Wyszukiwarka
Po wpisaniu nazwy producenta lub nazwy konkretnego modelu poszukiwanych opraw ukaże się lista wszystkich pasujących elementów, z której możemy wybrać interesujące nas oprawy.

Jak zaznaczać parametry?

Wybór odpowiednich parametrów dla soczewki okularowej następuje na karcie produktowej (strona z opisem opraw). Na karcie produktowej, w zakładce "Dodatkowe informacje" znajdują się wymiary oprawek (narzucone przez producenta). UWAGA - Nie ma możliwości zmiany wymiarów oprawek.
Po kliknięciu w przycisk „Dodaj do koszyka” na karcie produktowej należy zaznaczyć do czego używane będą okulary – do czytania, do dali, czy też mają to być okulary z soczewkami progresywnymi.
Poniżej należy wprowadzić dane z recepty (Moc, Cylinder, Oś oraz wartości PD).
Parametr PD to rozstaw źrenic. Powinien on znaleźć się na recepcie. Pomiaru można również dokonać samodzielnie, jednakże nie jest to zalecane z uwagi na możliwą niedokładność pomiaru. W przypadku pomiaru samodzielnego przykłada się linijkę tuż po oczami i sprawdza w odbiciu lustrzanym odległość między środkami źrenic.
W kolejnym kroku wybierasz soczewki okularowe, znajdujące się w ofercie naszego sklepu.
Parametrem odróżniającym soczewki okularowe jest między innymi index, czyli współczynnik załamania światła. Im większy index przy tych samych pozostałych parametrach, tym soczewka okularowa będzie cieńsza.
Aby ułatwić wybór odpowiednich szkieł, Klientowi zostaną zaprezentowane najbardziej odpowiednie szkła wybrane na podstawie parametrów z recepty.

Jak kupować?

Aby zamówić produkty na naszej stronie należy wybrać spośród dostępnego asortymentu jedna parę najbardziej nam odpowiadających opraw, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”.
Następnie przechodzimy do pierwszego kroku pomocnego przy wyborze szkieł okularowych, a mianowicie docelowego przeznaczenia okularów.
Poniżej należy wprowadzić dane znajdujące się na recepcie oraz kliknąć przycisk "Dalej". Aby odpowiednio zaznaczyć parametry należy wprowadzić dane z recepty zgodnei z zaleceniami w akapicie "Jak zaznaczać parametry?".
W kolejnym etapie należy wybrać najdogodniejsze soczewki oraz kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".
W następnym punkcie potwierdzamy zawartość koszyka - jeżeli jesteś zainteresowany kolejnymi zakupami, kliknij przycisk "Kontynuuj zakupy". Jeśli chcesz zakończyć zakupy, kliknij przycisk "Przejdź do kasy".
Kolejnym etapem jest wybór formy płatności oraz dostawy, a finalnym sposób zakupu (z logowaniem, rejestracja jako nowy użytkownik, bez rejestracji w systemie).

Możliwe formy płatności

Akceptowane przez nas formy płatności to:

Przelew na konto - wpłata następuje bezpośrednio na nasze konto. Przy tej formie płatności prosimy o podanie numeru zamówienia. Jeśli wysyłka dotyczy adresu zagranicznego prosimy o zaznacznie "przelew na konto - wysyłka za granicę" lub "karta kredytowa - wysyłka za granicę" .

Przelewy24 (karta kred.) - wpłata poprzez portal przelewy24.pl - najpopularniejszy portal pośredniczący w płatnościach w Polsce - automatyczne płatności do największych polskich banków, płatności kartą kredytową oraz poprzez Moneybookers. Więcej szczegółów na przelewy24.pl.

PayPal - Już od ponad 10 lat system PayPal oferuje wygodne i bezpieczne płatności w Internecie. W 190 krajach jest już ponad 200 milionów kont PayPal. Coraz więcej sklepów internetowych w kraju i za granicą akceptuje płatności PayPal.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - wpłata w momencie odbioru osobistego bezpośrednio w naszych oddziałach w całej Polsce.

Płatność za pobraniem - płatność w momencie odbioru przesyłki, wysłanej za pośrednictwem DHL lub Poczty Polskiej. Możliwa jedynie na terytorium Polski.

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania pieniędzy na konto lub w momencie złożenia zamówienia, przy wybraniu opcji "za pobraniem" .

Wybieranie sposobu dostarczenia przesyłki

Towar wysyłamy za pośrednictwem:

firmy kurierskiej UPS - tylko na terytorium Polski. Przesyłka dociera najczęściej następnego dnia. Możliwe jest również śledzenie przesyłki z poziomu strony http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

Poczty Polskiej - standardowy czas doręczenia wynosi 2 dni robocze (95 proc. przesyłek).

Możliwy jest również odbiór osobisty w poszczególnych oddziałach naszej firmy.

Wybór sposobu rejestracji

Możliwe są 3 sposoby rejestracji:

  1. Posiadam konto, chcę się zalogować – wariant ten dotyczy osób, które wcześniej korzystały z serwisu, posiadają u nas własne konto (dotyczy również osób, które kupowały wcześniej soczewki w serwisie szkla.com), a do dokonania zakupu wystarczy jedynie potwierdzenie tożsamości poprzez podanie adresu e-mail oraz wcześniej ustalonego hasła. Za pośrednictwem tych informacji Klient będzie mógł zobaczyć podane przez siebie przy rejestracji dane, a po kliknięciu w ikonę Kupuję w prawym dolnym rogu pod tabelką dokonać zakupu wybranego towaru. W przypadku gdy zapomnieli Państwo hasła wystarczy wybrać tą opcję, a potem kliknąć przycisk " zapomniałem hasła " .
  2. Jestem nowym Klientem, chcę się zarejestrować – na wybór tej opcji powinni zdecydować się Klienci, którzy do tej pory nie korzystali z naszych usług, a zależy im na śledzeniu statusu swojego zamówienia, korzystania z promocji kierowanych do stałych Klientów,cyklicznych zakupach i posiadaniu własnego konta. Po wybraniu tej ikony pojawiają się pola, które należy uzupełnić wpisując swoje dane niezbędne do wysyłki. Aby zrealizować zamówienie należy kliknąć przycisk " Kupuję " .
  3. Kupuję bez rejestracji – ten wariant przeznaczony jest dla osób, które nie posiadają konta i nie chcą go zakładać, a zależy im na zakupie. Po wybraniu tej ikony wystarczy wpisać swoje dane kontaktowe oraz te niezbędne do wysyłki i następnie przejść do umieszczonej w prawym dolnym rogu ikony Kupuję. Niestety wybranie tej opcji nie pozwala na śledzenie statusu zamówienia z poziomu strony.


UWAGA - w przypadku, gdy adresem doręczenia jest firma - prosimy o wypełnienie pola " nazwa firmy " . Usprawni to proces doręczania, gdyż często przesyłki wracają do nas z uwagi na brak możliwości określenia odbiorcy przez dostarczyciela przesyłki.

Mail potwierdzający

Bezpośrednio po dokonaniu zamówienia na Państwa adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający zakup.



Sprawdzanie statusu zamówienia

Bezpośrednio po złożeniu zamówienia użytkownik ma możliwość sprawdzenia (po zalogowaniu na " Moje konto " ) swojego statusu zamówienia.

Status zamówienia znajduje się w historii zamówień.

Znaczenie poszczególnych statusów:

Nowe - zamówienie nie zostało jeszcze zakwalifikowane do obsługi. Pieniądze na koncie nie zostały jeszcze zaksięgowane (w przypadku przelewu/płatności przez internet) lub zamówienie nie zostało jeszcze sprawdzone pod kątem poprawności (w przypadku wybrania opcji " za pobraniem " ).

W trakcie realizacji - dane zamówienie jest przez nas realizowane. Towary znajdują się u nas fizycznie i oczekują na spakowanie lub też brakuje nam chwilowo wybranego towaru i oczekujemy na jego dosłanie z magazynu producenta lub zakładu optycznego.

Wysłane - dane zamówienie zostało wysłane i aktualnie znajduje się w trakcie dostarczania (przez pocztę lub kuriera).

Gotowe do odbioru - status pojawia się w sytuacji, gdy przy zakupie została wybrana opcja odbiór osobisty. Oznacza on, że zamówienie jest gotowe do odbioru w naszych salonach.

Anulowane - zamówienie zostało anulowane.